Friday, July 31, 2015

peace of mind

 
hai assalammualaikum~

aku sihat. kau? semoga sihat selalu.

time flies so fast, baru haritu aku update pasal nak raya. and now kita dah tiba ke penghujung syawal. sobs~ and still, aku masih play kan lagu-lagu raya all the time selagi belum habis raya. memang, aku obses gila dengan syawal. its the only month where i can put so much smile, get a lot of delicious foods, duit raya, dan yang paling-paling penting is aku takdelah rasa sunyi sangat :-)

my raya went well, tahun ni aku sempat berlari-lari anak ke surau sebab family aku semua dah pergi, cis. ni gara-gara mandi lama sangat. then sampai je surau terus masuk saf. takpelah, berjaya gak.

bila dah happy, part yang paling tak bez nya adalah kita dah mula kemas sebab, "cuti sudah habis bro" hahaha. apalah politeknik ni, bagilah cuti sebulan terus! :P

ok lah, nak berjengket jengket ke dapur kejap untuk makan tengahari, bye :)

pain is temporary

move on "everything's got a morale if only you can find it, love" how to move on? is it easy? yas.  take time to g...